Direktor marketinga Fk Partizan Dragan Velnac pričao je o pripremama za narednu sezonu.
Partizan je ovog leta predstavio nove garniture dresova,ali ono što je navijačima najviše upadalo u oko su cene sezonskih karata za narednu sezonu.
Velanac je otkrio kako je doslo do nove-stare saradnje sa Nemačkom kompanijom.
“Svaka firma ima određene uslove, ono što je svima jako bitno to je prodaja samih dresova. Kod Najkija je target bio 9 hiljada prodatih dresova da bi mogli da dobijemo unikatne, što mi nismo mogli da ispunimo. Kod Pume je taj broj daleko manji, takođe ljudi iz Pume su se potrudili da dizajn dresova Partizana bude što unikatniji. Tim dizajnera svake godine ozbiljno pristupa samom dizajnu te smo već sada dobili predloge kako bi dresovi mogli da izgledaju i u sledećoj sezoni”, započeo je Velanac.
Dresovi su se dopali većini navijača,razlog za to je verovatno sezona 1998. dok je druga kombinacija bordo-plava oduvek bila velika zelja navijača.
“Dok smo bili u sedištu Pume u Nemačkoj i birali ovogodišnju garnituru dresova, čim se na ekranu pojavio taj dres (crno-beli), prosto rečeno to je bilo to. On neodoljivo podseća na dres iz 1998. i ubrzo smo se dogovorili da prva garnitura bude retro, a da rezervni, bordo-plavi, bude nešto modernijeg dizajna”, otkriva Velanac kako je tekao razgovor sa predstavnicima Pume.
Uzimajući u obzir prošlu sezonu,veliki broj navijača crno-belih je iznenadilo poskupljenje sezonskih karata,ali Velanac ima odgovor i na to pitanje.
“Ovo je prvi put da će pretplatna karta važiti za svaku utakmicu Partizana na domaćem terenu, dakle i za Evropu. To nije fiksni broj utakmica ali je negde realno da odigramo oko 27 utakmica. Prostom matematikom dolazimo do toga da ko uzme sezonsku ulaznicu za južnu tribinu njega jedna utakmica košta 222 dinara. Za istok je karta 407 dinara”, objašnjava Velanac logiku iza poskupljenja sezonskih ulaznica.
Partizan započinje sezonu u nedelju gde gostuje TSC-u,dok ga kvalifikacije za Ligu konferencije dočekuju sredinom avgusta.